Bortskämda

Mina djur e så jäkla bortskämda.
Köpte torkad fisk o en ny leksak t katterna igår. Och dom e kräsna nog att inte vilja äta fisken..

Mitt marsvin fick en fin gunga..men han e för mesig för att våga hoppa upp på den :P

E lite deppig idag..kanske för att ja vart så bortskämd av JK det senaste och inte har honom hos mig just nu.
Jag tror att jag har gjort som ja brukar gö..oftast iaf.. jag skyndar..o hoppas..o sen blir d fel.
Jag vet att vi inte träffats länge..men ändå känner jag att den här personen redan har en plats i mitt hjärta.jag säger inte att jag är kär..och vill gifta mig me honom. Bara att jag tycker om honom massor..
Jag vet inte riktigt va han känner..men antagligen inte som jag. Och jag vill inte på nåt sätt pressa honom..han har mycke att tänka på som det e.
Men han e en underbar person...och hoppet på att han ska se mig på samma sätt finns kvar t den dagen han säger motsatsen.
Hoppas han inte läser min blogg.Kan bli lite pinsamt då..

Zandra du kanske inte tyckte detta va så spännande:P

Hatar att jag e så himla känslig..han har ju bara sagt att han vill ta d lite lugnare.
men sen e d mycke starka känslor just nu..me jobb osv..trots att d börjar gå framåt..så e ja rädd att ta fel beslut.

Sov gott/Ha en bra dag!!

Pussar o Kramar till er alla..

Kommentarer
Postat av: Shhiva

ok, nu kan jag f*n inte hålla mig längre.. vem är JK???



hoppas allt går vägen för dig vännen min.. Du förtjänar det bästa!

Puss o kram

2009-02-04 @ 08:17:41
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0