Hur kul kan det vara..

..att leka med en liten leksaksmus?
Fråga min katt..han springer omkring med sin leksak..slänger omkring den..jagar den och ser väldigt stolt ut.
Han är otroligt söt ialla fall.

Imorgon ska man till nya jobbet. Jo,jag är ganska nervös. Men det kommer att gå bra. Men jag är mest nervös för att jag ska märka att jag inte klarar av jobbet..eller att brukaren inte tycker att jag passar.
Men det kommer jag skriva om imorgon.OM jag har tid.

Ska gå och lägga mig tänkte jag. Så jag är uppvilad min första dag :D

Go natt..

Kramar

Kommentarer
Postat av: kusin Stefan

Du får fortfarande lägga upp en bild på mig för att visa vilken snygg kusin du har hehe

2009-02-05 @ 11:42:23
Postat av: johan

lycka till på jobbet! berätta hur det gick sen :)

2009-02-05 @ 11:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0