Inte leka med elden (bokstavligt talat)

Shit vad jag skrämmer mig själv.
Ja la min chips påse på vardagsrumsbordet..där jag hade 3 ljus tända. Det var säkert avstånd tyckte jag. Jag vänder mig om för att kolla  lite papper.
När jag vänder mig igen..så har chips påsen börjat brinna. Fort som f*n hämtade jag en tallrik ur diskhon o föste över den brinnande påsen på den och sprang o dränkte skiten. F*n vad lätt chips tar eld. Och luktar sket äckligt med.

Men jag var ju fortfarande jätte sugen på något onyttigt som. Men hittade en micro-popcorn. 
Och lyckades bränna den skiten med..fast den tog inte eld ialla fall. Arg som jag blev kastade jag påsen på diskbänken,och har nu brända pocorn i hela diskhon. Och ännu en odör att sniffa in. Balkongen e lite öppen..vill jun inte frysa och bli sjuk till på köpet. 
Undrar om jag vågar tända mina lakritsljus igen. Glömmer säkert släcka skiten när jag går för att storhandla sen. Och har sedan inget kök att fylla upp med mina ny inköpta varor.

Och nu kom solen fram..typiskt när den snart ska lämna plats för månen.

oj..fan glömde av att jag satte igång maskinen i tvättsugan för typ 2 timmar sen...:S
Sprang ner..det var ingen fara. Ingen som verkade intresserade av tvättsugan. Bara jag inte glömmer mina saker i torkskåpet nu..men men. Dagens I-land problem..typ :P

Jag kan inte låta bli att bli förvånad över mig själv ibland. Satte igång plattan på spisen nyss(2min sen)..ska koka lite fisk till katterna.och så kollar jag mot spisen och blir fundersam över varför den är igång :/
Man kan ju inte vara bright varje dag :D

men hungrig är jag. Och har inget hemma ..Är ju därför jag ska storhandla sen.

Kanske skriver ikväll..tänkte fixa lite me bloggens utseende ikväll om jag orkar...annar lär jag spela lite wow :D

Kramar

Kommentarer
Postat av: Moster Helen

men gud var rädd om dig Jennifer! Fast jag tror det är ett släktdrag. Därför måste jag skärpa mig hela tiden, nästan! jag kan läsa din sida, men du vet man börjar bli gammal..fast jag känner mig inte så, men har börjat se lite dåligt! Har Marika inte berättar om den gången jag torrkokade äggen i Enköping? Farligt, så jag har skärpt mig må du tro, kram Helen!

2009-02-26 @ 22:06:46
Postat av: Jenny

låter som det inte var din dag vännen!!



Ta det lugnt nu.. kram kram

2009-02-27 @ 08:03:27
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0