Sovit mycket dåligt inatt

Jag gick ju och la mig vid 1-2 inatt..men kunde inte somna..så vid kl.4 gick jag upp igen..
kände mig lite hungrig så gjorde toast och la mig i soffan för att kolla på Madagascar 2.
Tänkte att jag kanske skulle somna lättare..men nä..kollade på hela filmen..men somnade typ vid 6 tiden..men fick inte sova länge..vaknade ju igen vid 8.30 o kunde inte somna om. STACKARS MIG!! *buhuu*

men men..somnar nog bra ikväll.

Snart ska jag in i duschen..tänkte ta en låååång dusch idag. Lite ont i kroppen efter att ha sovit i soffan.
Det e promenadväder här i Skepplanda. Solen skiner. Blir man piggare av.Skönt.

Tycker att ni som läser e lite dåliga på att skriva kommentarer.
Så skriv lite "tycka synd om"-kommentarer idag..behöver jag :P
Framförallt Annettis..som erkänner att hon följer min super roliga blogg ( ja, jag var ironisk)

Och Kusin Stefan..får jag lägga upp en bild på dig? annars så kan ja ju inte agera matchmaking :P

Men allihopa...ha en bra dag!!
Pussar och Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0