Disney on ice

Idag har jag vart på Disney on ice med lillebror och 2 arbetskamrater+barn.
Det var jätte fint.Jag tog typ 250bilder :P
Men typ hälften blev ok.resten rätt suddiga.

men kommer lägga upp bilder senare.Ska kolla in mina kollegers bilder först.

Jag va hos läkaren igår,Blev sjukskriven.Har Akut övre luftvägsinfektion(ÖLI).Låter värre än va det e.
Har en virus infekrion i halsen.Brukar man ha vid förkylningar o så.
Men men.

Just nu e jag hos min far.Ska vila lite till..och sedan ta bussen hem.
Ska sova i 100år tror jag.eller iaf hela natten hoppas jag.Inte sovit en hel natt den senaste veckan.Har jag inte vaknat av febern,hostan eller nåt sånt..så har jag vaknat av katter,sms och dörrar som smälls igen.
Men inatt ska jag sova.

Hoppas alla har haft en bra helg.
Skriver nog ett inlägg imån oxå..om jag kommer på nåt vettigt att skriva.
Annars ska jag åtminstonne fixa lite me bilderna.

Kramar

(shit..va jag har klagat på att ja e sjuk..får änna bli ändring på d..så himla kul e d inte för er att läsa om hur synd d e om mig :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0