Fattar inte..

Nu har ja vart sjuk i en vecka.
Men det konstiga e att jag blir sämre o sämre för varje dag verkar det som.

Min hals känns så himla svullen.svårt att svälja..konstigt nog inte när jag äter eller dricker nåt.
Och så trycker d i öronen.
Musklerna i nacken e ömma me och har orsakat huvudvärk.
Hostar gör jag mest när jag lägger mig ner.

Läkaren sa att jag hade akut övre luftvägsinfektion när jag va där i fredags..men då hade ja bara lite ont i halsen.
Och det berodde på virus...då ialla fall.

Men nu då? har jag fått luftrörskatarr..eller nåt?
blir det inte bättre.så får jag ju gå till läkaren igen.
Men jag vill inte va hemma mer fr jobbet...av flera anledningar.
Det är tråkigt att ligga hemma o tycka synd om sig själv..och jag saknar mina arbetskamrater..och jag förlorar massa pengar på det...och det blir så himla jobbigt att komma tillbaka t jobbet när man vart borta ett tag.


Men men..har käkat isglass idag..eftersom jag hoppades att d skulle hjälpa..men har inte hjälpt nåt.
Kanske t o m gjort det värre.

Vad mer har jag gjort idag?
Jag har kollat tv..spelat WoW..gosat med mina katter..lagat mat..fått besök av en mycket trött Anders.o käkat glass.
Och så har jag försökt hitta ett "botemedel" på internet.
Men det står att jag ska dricka mycke..vilket jag gör.
men d blir ju inte bättre för d.
Sen står d att ja inte bör röka heller.Jag rökte en ciggarett i går..o INGA idag.
Och jag verkar ha blivit sjukare av det.Känner ingen abstinens..så det kanske e dax att sluta röka nu.medans det verkar enkelt.

Men men..sov gott..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0