Har inte hänt så mycke...

..de senaste dagarna.

Moster Helen
JO, det kan nog stämma att jag e enblandning mellan Marica och mamma. Alla säger att jag e lik mamma iaf.
O när det gäller längden,så vinner du me 1,5cm. Jag e bara 156cm.

I helgen tog jag det lugnt. Umgåtts me några kompisar. Men mestadels suttit vid datorn.och kollat på tv.

Jobbade i måndags. Det jobbiga var att gå upp. annars var det lugnt.
Efter jobbet i måndags så åkte jag hem till pappa..han fyllde år. Efter det stack jag hem t en kompis där jag sov över. 
Igår va ja o hälsade på hos famor o farfar. Fast mest farfar eftersom farmor skulle gå precis när jag kom.
När jag va påväg hem blev d jobbigt. Bussen blev försenad. Så när vi kom t Älvängen blev vi bara avsläppta så att bussen kunde åka tbax t gbg. och då¨va vi 30min sena.Så skulle man då vänta på nästa buss mot skepplanda ihop med rätt mycke folk,mestadels skolungar. Det kom en buss,men den blev knökad rätt fort..så jag fick vänta på nästa..som kom typ 30min efetr att jag kommit t älvängen. Det tog nästan 2 timmar hem fr Nils Ericsson terminalen, det brukar ta 45min.
Och jag kan inte får ersättning av västtrafik heller,eftersom förseningarna berodde på vägbygget.

Jag hade väl egentligen inte bråttom hem heller,men skulle gö massor när jag kom hem.
Städa,tvätta,baka osv.
Så jag blev försenad med d..o tvättar en maskin idag..eller det blev 2..eftersom min ena katt kissade på mitt säng överkast igår..varför vet jag inte.
Men det är iaf väldigt fint hä hemma nu,..bortsett fr disken i köket som ja snart ska ta tag i. Bakade inte igår heller så ska göra d idag. Blir solskensbullar..sånna där med vanilj i o socker utanpå. Har aldrig bakat det,så vi får se hur det blir.
Har lovat moster gubbe lite bullar.

Men tanken när jag började städa o bestämde att jag skulle baka var att jag skulle ha besök idag egentligen.
Av killen jag va kär i när jag var 10år,och han var 15.[*] Men han fick avboka,hans son e sjuk,så han skulle va me honom. Så vi ska ses t helgen istället hade vi tänkt.


Och ikväll kommer Henke-Ponken på besök.  Ska laga mat t honom när han kommer. Tänbkte gö fisk med potatismos. Samma som ja o Johan åt i lördags. men men..det e gott :P

[*] Side story... Den här killen va DJ på diskona jag gick på när jag va liten. och han e ganska kort. Så jag fick dansa tryckare med honom varje gång. Ganska gulligt. Och i mina gamla dagböcker står hans namn på varannan sida,om inte oftare än så. Men nu är ju inte dom 5 åren så stor skillnad så nu kan man ju umgås och ha mer saker gemensamt.
Jag gillade säkert att leka me Barbie på den tiden..och han va säkert inne på mer vuxna saker ;P
Men en sak jag vet att vi har gemensamt nu e TV-spel :P får bara se om vi gillar samma sorts tv-spel.

Men jag ska ta kort på mina bullar sen så ni får se hur dom blev :D

Ha en bra dag!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hahaha jag e längre hahahaha

2009-01-21 @ 22:16:48
Postat av: Shhiva

jörgen???

2009-01-22 @ 08:21:44
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0