Helgen har varit underbar

Vill börja med att tacka Malin för komplimangen =D

I fredags va jag ute o festade med kära Zandra. Vi dansade så fötterna höll på att gå sönder :P
Först va vi på Rockbaren, sen gick vi t Golden för att kolla hur det e där nu. Fortfarande bara småungar.Men vi hade kul.
Sen gick vi till Gretas. Där hoppade vi omkring som 2 yoyo´s :P

I lördags åkte jag till kära Nathalie på orust. Vi drack,tjöta o lyssna på musik. Vi hade sket kul. Vi hade ju inte träffats på över 6månader. Så vi hade massor o prata om  så.

Igår tog jag första bussen fr henne..den gick kl.14 (snacka om att bo dåligt t :P)
Va inne istan ca 15.20. Då hämtade JK upp mig och vi åkte hem till mig. Käkade pizza och myste framför tv:n. Sen låg vi och pratade t kl.3-4 imorse. Och stackarn skulle upp kl.5 och åka till jobbet.
Ikväll är det jag som åker och hälsar på honom,och ser hur han bor. Ska bli spännande.

Har fått lägenhetserbjudande med. En 2 med uteplats i Nödinge. Ska ringa o se om jag kan gå på visning imån. Fast jag vet ju redan att jag vill ha lägenheten.

Men nu ska jag göra ordning mig.Ska till jobbet snart.

Ha en bra dag!
Kramar

Ps.skaffar fram bilder fr helgen så fort jag kan.


Kommentarer
Postat av: kusin Stefan

varför nämns inte jag i bloggen:P

2009-01-26 @ 14:28:01
Postat av: Anna

Grattis till lägenheten! Vart i nödinge? Då kommer du inte bo långt ifrån din kusin i Nol:)

2009-01-26 @ 17:12:47
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/
Postat av: Shhiva

vill du hjälpa mig o designa min blogg någon dag??? jag har inte en susning om hur man gör.. :)

2009-01-29 @ 14:19:07
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0