Imorgon blir det fest..igen

Lillbrorsan fyller ju 20år imån. Så d ska firas :P

Tänkte även nämna min kusin Stefan.Han klagar ju på att han inte nämns..:P
Så va ska jag skriva om honom då. Han e jätte snäll..men d e ju ett släkt drag :P
fast tjejor..han e upptagen..

Hej Moster Helene!
Har du nåt att tillägga gällande din son :P


Vill be om ursäkt till er trogan läsare som går in o kollar varje dag. Jag har gjort massor denna veckan...men samtidigt inte. :P
Vart me JK alla kvällarna denna veckan. I tisdags va jag,han o plutten på bl a IKEA.
Ja,jag trivs me honom. Och ja, jag e la lite förälskad. Men allt e nytt. och man vet aldrig vart d leder. Men ska hålla er informerade om hur d går :)

imån ska ja på arbetsintervju. så håll tummarna för mig.

Fick veta för en stund sen att min arbetskamrat fick en son igår.. Grattis till henne :)

Men ha en bra helg..skriver säkert nåt mer inlägg denna veckan.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack underbara vän!! :)

Jag finns här jag med, alltid.. glöm inte bort det!!

Kram kram

2009-01-30 @ 13:07:14
URL: http://shhiva.blogg.se/
Postat av: kusin stefan

jag e inte upptagen..de tog slut i veckan:(

2009-01-31 @ 04:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0