Sjuk...igen

Då har man lyckats dra på sig nån skit..igen.
Men det e HP´s fel denna gången.

Men men..snart e man frisk igen. Har tagit värktabletter o druckit te.

Fyllde ju år i måndags.
Tack Helen

Min födelsedag var helt ok. Först jobbade jag,sen kom en kompis o hämtade mig.Och han bjöd på va jag ville ha att käka,d blev hamburgare med kroketter. mycket gott.
igår så började jag känna mig väldigt seg o halsen kändes lite öm..därför va d inte så himla kul att jobba.
sen när jag skulle hem så regnade d..antagligen hade d vart snö blandat..för d va slaskigt och väldigt halt.
Sen va alla lampor släckta på vägen till bussen. såg knappt nåt..o fötterna va piss blöta.Det kanske gjorde att jag blev sjuk snabbare.


Men men..idag ska jag iaf jobba..får fortsätta knapra tabletter o dricka te resten av eftermiddagen.
o tycka synd om mig själv :P

Kan någon tipsa om någon bra film?
så jag har nåt att se ikväll,

Shit..börjar bli galen här hemma..både Gumman o Patricia löper nu..tur att dom e ganska tysta,men på kvällen när man vill sova då ska dom gå omkring o jama.

Ha en bra dag allihopa!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: eliasson

Bad Santa är en bra film som jag själv tänkte se :)

2009-01-07 @ 15:28:48
Postat av: Stefan Kekäläinene

Grattis kussen i efterskott...kram

2009-01-08 @ 12:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0