Älskar köttfärs

Och idag när jag kom hem hade Johan lagat en svin god köttfärsröra. Något av det godaste jag käkat på länge.

Har jobbat lång dag idag. Men den har gått rätt fort. Och det är skönt. Imorgon jobbar jag 9-15. Och sen är jag ledig 2 dagar.
Hoppas jag får fint väder.

Idag åkte Zandar till Bulgarien. Hon är iofs inte framme än. Men jag saknar henne redan.
Min BigMac. Men snart ska vi sitta i poolen och dricka alkohol och götta oss. Bara 11 dagar kvar. Underbart.

Men nu ska jag käka klart,sen ska jag hem till Tommy. Antagligen kolla film.Men jag fattar inte hur man orkar snooza i en timme på morgonen.Jag Snoozar gärna 20min. Hatar att vakna flera ggr.
Men men...imorse låg jag kvar 1 timme efter att han gick upp. Det va skönt.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0