kom och ge mig din saftiga k*k då

Patrik.Sluta snacka och gör något åt det då. Ge mig det du så gärna vill. I´m here waiting..in Kazanlak. Men du skulle aldrig våga..inte ens om jag la upp mig för dig.

Till alla andra. Haft en trevlig kväll. Käkat gott och druckit gott. Synd att dom inte har cider här :/
Kom hem nyss. Plastade om mig och ska lägga mig.
Samtidigt som jag inte vill något hellre än sova,så vill jag ut och dansa.
Jag och Zandra får sätta på något dans-vänligt imorgon och dansa loss. Skita i om vi skämmer ut oss. Eller något.

Hoppas ni har haft en super fredag.
Kramar

Kommentarer
Postat av: redaren

så du vill rida min kuk nu och låta mig spruta i dig?

när kan du komma över? ha på dig korsett blir stenkåt av att se dig i de.

2009-08-01 @ 13:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0