Vad fort tiden går

Kollade på bilder på mitt ex lilla syster.
Måste även tillägga att det var ett ex jag va ihop med för ca 10år sen.
På den tiden var hans lilla syster ca 8år gammal.Och är nu 18år.

Hon är så stor nu. Känns konstigt.
Kollade även in bilder på några av hennes kompisar. Även om jag inte är gammal,så känner jag mig helt plötslig gammal.
Dom är ju vuxna. Men för mig stannade dom på typ 13år. Och sen var dom 18år.

Själv ser jag ju fortfarande ut som 17år. Visst om 10år blir jag glad om någon tror att jag är 6år yngre.
Men nu vill jag åtminstonne se ut som de 23åren jag faktiskt är.

Idag ska jag klippa mig. Sen ska jag möta upp Tina,så ska vi åka och bada. Eller ialla fall åka till stranden.
Jag är världens badkruka.
Jag är den som tjatar ner alla till stranden,men som inte ens doppar fötterna sen.
Men i Bulgarien ska jag bada. Iofs så har dom inte hav dit vi ska. Men Jonny har sagt att han ska bada i en sjö,som tydligen är fylld av gigantiska fiskar som kan käka upp dina tår utan problem. Jag håller mig nog till våran pool vi ska ha i trädgården. Möjligen att jag går till vattenparken och guppar lite i dom tillgjorda vågorna.

Men nu ska jag göra mig så snygg det går. Trots att jag blev väckt av hundsaliv i hela ansiktet. Plus att han stoppade hela mitt huvud i munnen. Lilla "schmatka". Sen ska jag till frisören.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0