Varför blir det svårare när man blir äldre?

Det är många saker som blir svårare med tiden.

Och kärlek är en...men den blir i vissa fall även lättare.

Även om man fortfarande inte förstår sig på kärleken helt,så förstår man ju sig på den mer och mer.

Så en vacker dag på äldreboendet så kommer jag säkert att förstå.


Men saken är den att jag tycker det är svårare det där med att bli ihop.

När man va yngre frågade man chans. Och att hålla handen va ett stort steg. Och att pussas va ju större än att Neil Armstrong har vandrat på månen.

Nu när man är äldre så kan man göra allt som ett par gör,utan att vara ihop. Ibland nöjer man sig med det,det kan vara bekvämt att inte vara bunden till en person.


Men ni måste hålla med om att det är svårare att veta när det blir seriösare,när man blir ett par,när man är äldre.

Ok,man kan ju alltid fråga.

Är det för tidigt att vilja bli ihop 1-2veckor efter att man börjat dejta? Även om man känner att den här personen är helt rätt.
Jag funderar på att fråga chans..det var ju länge sedan. :D och då går det ju även att skämta bort om man misslyckas :S
Tänkte göra som man gjorde när man var liten. Kanske skicka en liten lapp. Eller modernisera det lite och skriva ett inlägg på hans facebook. Eller så skriver jag ett inlägg här på bloggen och ser till att han läser det :D

Men ni som läser får gärna skriva hur ni tycker att jag ska göra. Jag tycker verkligen om Tommy. Och vill ha honom för mig själv. Även om han kanske ite skulle träffa någon annan när jag är i Bulgarien,så kan han ju göra det med gott samvete så länge jag inte lyckats roffa åt mig honom :P

Ja ja. Ha en bra dag!
Kramar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0