Varför kan Tommy inte trolla?

Har haft en jätte trevlig helg.

Som jag skrev i fredags,så va jag hos Natha. Marcus,Patrik och Tore kom dit vid 1 tiden. Vi hade jätte trevligt.
Sen fick jag skjuts av Marcus hem. 

I går så hjälpte jag Zandra att städa ur gamla lägenheten. Blidde jätte fint. Efter det så gick jag hem till Tommy och kollade film. 
Först Stranger than Fiction.
Himla rolig faktiskt. Framförallt om man gillar Will Farrell.


Sen kollade vi på Napoleon Dynamite.



Och den sista filmen vi påbörjade igår var 
Miss March. Väldigt rolig. 


Sen ringde Zandra och vi åkte in till stan och dansa och tog några cider/öl/drinkar.
hade jätte trevligt. Men fan Tommy....Varför kan du inte trolla?
Det var kvällens fråga. Men jag somnade gott. Och så mysigt som jag haft nu på morgonen har jag inte haft på länge.
Kramar är det bästa som finns. Det är världsklass.

Vi kollade även på en film i morse.  Corky Romano.
Med Chris Kattan fr A night at the roxbury och Saturday night live.


Nu sitter jag här hemma. Tar det lugnt och bara njuter av min ledighet. 
Men saknar lite myspys. Blev lite bortskämd med det i morse.

Men ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0