Vill..men vet inte om jag orkar

Vilket dilemma.
Jag vill hitta på något idag. Men vet inte om jag orkar.
En kompis vill att jag kommer och umgås i Slottskogen. och viss det vill jag. Men är inte jätte sugen på att åka till slottskogen.
Och innan jag kan åka,så måste jag in i duschen och fräsha till mig. Och sen tar det sin tid att åka till slottskogen.
Sen vet jag inte vilka mer jag känner än Jessica. Och hur kul är det att sitta där som ett fån.
Jag och Tommy har umgåtts hela veckan..så vet inte om han är så sugen på att umgås en dag till. Men hade vart roligare att åka till slottskogen om han följde med. Har jag någon jag kan umgås med..och kramas lite med ;P

Måste ialla fall göra något ikväll. Jag jobbar hela jäkla helgen. Finns inte tid till något kul förän på söndag.
Är ledig på måndag...sen jobbar jag fram till semstern.
Men det är bara 1 vecka kvar nu. Underbart.
Så snart sitter jag i poolen med Zandra och surplar alkohol och blir röd som en kräfta. Fast med de solskydden jag köpt,så är jag nog vitare när jag kommer hem än när jag åker :P Tar det säkra före det osäkra. 

Men ni får ha en underbar kväll..och helg(om jag inte hinner skriva något  mer)

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Big Mac

Dom har räknat med en värme som ligger runt 40-45grader den veckan ni kommer, låter inte de underbart så säg..... thihi... just nu är de vell runt 35 på dagarna och 20-25 på nätterna,,, helt underbart, kan gå naken ute hella natten om man vill... :P

Miss you babe.. syns om en vecka,,,

2009-07-17 @ 21:14:17
URL: http://zandrae.blogg.se/
Postat av: Kusin Stefan o Bella

detta är våran blogg som vi ska ha till nu undertiden och efter barnet kommit

2009-07-18 @ 21:34:08
URL: http://foreveryoumeanddad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0