Blåsor på fötterna och en ömmande nacke....Kan det bli mer metal?

Då har man vart på metaltown 2dagar i rad. UNDERBART.

I fredags kollade vi på rätt många band.
Dead by april
Children of Bodom
Disturbed

och såklart 
SLIPKNOT

Fredags snygga

Lördags snygga

Slipknot


Jag hoppade och sjöng. Och headbanga.
Hade jätte kul. Vädret kunde inte vart bättre. Men otur nog var det lätt att bränna sig.
Jag såg ut som two-face efter fredagen. Blev bränd i halva ansiktet. 
Hade ju köpt nya skor. Vilket inte var så smart. Fick blåsor på lilltårna.

Mucc                  Children of Bodom      Marilyn Manson

I går såg vi inte lika många band. Men vi hade sket kul ändå.
Vi lyssnade på ett japanskt band som heter Mucc. Riktigt speciella.
Och så lyssnade vi på ett annat japanskt band Dir en grey. Dom var helt galna på scenen. Dom var bra. Förutom att man inte riktigt hörde nån skillnad på låtarna.
Sen var det dax för Marilyn Manson.
Shitt han om någon är ju speciell. Mellan varje låt gjorde han något. Antingen andades han i en syrgasmask,sminkade sig,bytte kläder eller nåt annat konstigt. Men bra var han. Eller borde jag säga dom. Det är ju bandet som heter marilyn manson. Fast det är ju bara sångaren som märks på scenen.

När jag kom hem inatt hade jag himla ont i hälen.Och märkte att jag hade fått en blåsa på den. Och den var inte liten.Så idag har jag känt mig halvt handikappad.
Var och köpte tapeter till min fondvägg. Och nu ska jag flytta möbler i hallen och vardagsrummet så att målaren kan komma åt imorgon.
Sen ska jag och Tobias ut till havet och strosa.

Ha en underbar dag.
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0