Hejsan!

Nu var det ett tag sen jag skrev. Va ett tag sen jag överhuvudtaget tog mig tid att sitta vid datorn.

Har vart en del det senaste. När en grej lägger sig..ställer sig en annan upp och ställer till det.

Denna veckan har vart jobbig. Framförallt denna dagen.
Imåndags så åkte en kompis in akut på Sahlgrenska. Blödande magsår. Men nu tror dom att det kan vara cancer.
Så när jag e vaken går mina tankar till det. Vilket tydligen har märkts även på jobbet. Så nu blev jag beordrad att sjukskriva mig veckan ut. Så att jag kan samla mig. 
Jag ville ju verkligen inte att det skulle gå ut över min brukare. Men lyckades tydligen inte hålla känslorna utanför jobbet.
Och därför blev denna dagen oerhört jobbig. Fick ju som sagt ta en stark diskussion med min brukare.
Men jag tror ändå vi fick ordning på lite ialla fall. Men men.


Nu ska jag till sjukhuset och möta upp en kompis.
Kramar

(ps. skriver om helgen när jag orkar.ds)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0