Kontakt annons!

Om jag skulle skriva en kontakt annons så skulle den se ut ungefär såhär.

"Jag är...
...omtänksam,irriterande,passionerad,glad,grinig.
...ganska svår att leva med.
...ganska underbar.
...öppensinnad och pratglad.
...pinsam
...barnslig
...mogen (omogen ibland)
...lite konstig

Söker någon som...
...är omtänksam,självsäker,impulsiv,lagom crazy och passionerad.Någon som överraskar.
...inte har bråttom, men som har i planeringen att fortplanta sig inom en snar framtid.
...gillar djur.
...vill visa upp mig för sina vänner.
...vill träffa mina.
...hjälper mig i hemmet.
...kan laga mat.
...gillar att parta
...gillar mysiga hemmakvällar"

Listan kan göras oändlig. Jag har inga höga krav. Eller det kanske jag har.
Men saken är att det är mig det är fel på. Visst jag verkar underbar som kompis.
Men som flickvän är jag sket jobbig. Jag vill känna mig omtyckt. inget konstigt kanske. Men jag "kräver" att min partner visar sin kärlek för mig. Inte genom att köpa grejer,mer att han/hon visar det. T ex kommer fram och ger mig en puss när han kommer hem,eller när han går. Skriver söta sms med jämna mellanrum.Överraskar mig. Vill känna mig speciell helt enkelt.

Får väl se vart, när och hur jag träffar den här personen. Imorgon, nästa vecka,nästa år. Vem vet?!
Kanske redan träffat personen.

Ha en bra kväll!
Kramar



Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Hej hej! Hur e läget?? Börjar du leta kille?? Trivs du inte i singelklubben?? hi hi

2009-06-19 @ 19:51:01
URL: http://skoogsparadis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0