Bitch=Mig

Nu är jag marsvinsvakt.  Silke verkar jätte glad. Men Liten verkar bara rädd :P
Men det ska nog gå bra.

Va fint väder det blev idag då...underbart. Men ändå sitter jag inne.
Jag,Johan och Natha sitter här..tjötar o dom dricker vin. Himla alkoholister :P
Dom snackar om kubb.. Jag snackar om att hjälpa Zandra att möblera.
Får la se vad som händer. För egentligen skulle jag spackla så jag blir klar med mitt kök. 
Men men..

Just det måste klaga.
Min inneboende snarkar så fruktansvärt. Fick stoppa in öronproppar i natt. Allt vibrerar så dom hjälpte la sådär.
Han blev tyst i ca 20sekunder om jag slog honom med en kudde.Men men...det ordnar la sig.
Men bli inte förvånade om jag skulle bli häktad för mord inom en snar framtid.

Sen tänkte jag även tillägga vilken bitch jag är att bo med. Jag klagar på småsaker. Och är lättretlig.
Så gör inte Johans misstag. Flytta aldrig ihop med mig.
Så nu kan inte Johan skriva så mycke mer.
Mitt nya smeknamn: Anakonda :)

Ha en bra dag!!!
Kram

Kommentarer
Postat av: elsn

men du är snäll ändå. kram

2009-06-13 @ 15:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0