Ännu en solig dag

Vår?

Och förhoppningsvis lite vårkänslor. Skulle vara mysigt att ha någon att dela det vackra vädret med. Hand i hand på avenyn(eller slottskogen). Köpa en glass. Sitta och kolla på alla andra stressade människor. Skratta åt alla som inte har någon att att dela denna årstiden med.
Herregud vad jag är skadeglad. Men Skadeglädjen är den sanna glädjen.
Men det pinsamma är att det är mig dessa människorna skulle sitta och titta och skratta åt. Jag som blir ensam i solskenet.
Men jag försöker hålla huvudet högt och visa upp en fasad av stål. En fasad om att jag inte behöver någon..att ensam är starkast.

Fan,vad skulle vara bättre än att börja våren med en ny friss och färg?
Måste ner till min frisör och fjäska lite. Har ju presentkortet jag fick av farsan med. Men ska se om det finns någon tid imorgon. Eftersom jag får pengar då.
Men det är lite tråkigt att mitt hår växer så långsamt.Finns inte så mycke att göra med mitt hår som det är nu.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Agnes

Tack, men så lång tid tog det inte, det går fort när man vet hur man gör :)

2009-03-19 @ 11:37:20
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack så mycket! Jag gillar din med:)

2009-03-19 @ 19:58:42
URL: http://priggles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0