En hyllning till Emil

Har precis varit hos frisören. Och som vanligt lyckas han göra mig snygg :P
Trots mitt missfärgade hår.
Han klipper lite här o...klipper lite där..och sen där igen.
Och sist men inte minst klipper han lite extra.
Det roliga är att folk verkligen ser mig när jag kommer därifrån.
Klart att folk la märke till mitt rosa hår innan. Men shit va många fler som kollade när jag kom från frisören.

Här har ni bild från båda hållen :P


Nu är jag hemma hos Zandra och passar Leo. Det första han gjorde efter att Zandra hade gått var att pissa i hallen :/
Men men. Snart ska han få mat,så ska jag springa ut med honom så att han får bajja.

Vet inte riktigt vad som händer när Zandra kommit hem. Johan ville ha sällskap för att kolla på en lägenhet i Majorna,i samma hus som jag bodde i tidigare :)
Sen försöker jag få följa med JK och träffa Plutten,för det var väldigt längesen.

Har förresten fått lägenhet i Frölunda :D
Ska försöka komma fram till hur jag ska klara dubbelhyra i 2månader. Men jag vill hemskt gärna ta den här lägenheten.
Kan ju hoppas att dom får in en ny hyresgäst i Skepplanda så fort som möjligt.

Ha en bra dag!
Skriver säkerligen mer senare.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0