Frölunda-HV (No comments)

Lördagens match vill jag inte ens kommentera.

Har haft en bra helg på jobbet. Ätit gott och så.

Svar till Anna. Jo,Patrik är i Grekland. Kommer hem om några veckor.
Eftersom jag är singel,så kan jag träffa vem jag vill och hur många jag vill. Visst är det underbart :P
Låter som en slampa..men jag har fan inte fått till det än. Men jag tycker om Patrik mycket.

Jag har kommit fram till att jag inte vill ha någon pojkvän. Eller det vill jag väl. Men jag är inte redo för det.
Bättre att låta det bara komma till mig istället.

Men men..e trött o har ont i ryggen o axlarna.

Kramar

Ps.Naken bilden kommer imån...jag lovar ;P.ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0