Inget för känsliga läsare.MEN...

..killar kanske kan lära sig något av detta. Eller åtminstonne ge mig en förklaring på varför det är så som jag skriver...eller rätta mig om jag har fel!!!

Vad är det med killar?
Många verkar tro att vi tjejer(eller ialla fall jag) inte kan ha sex med någon utan att tro att man är ihop efteråt.
Även för oss tjejer kan SEX bara vara...just SEX.
Jag har ju inte sex med vem som helst. Men kan tänka mig sex med vissa personer utan förpliktelser.
Tjejer behöver också sex ibland..även singlar.

Jag är inne i en period nu,då jag känner att jag behöver det. Va ett tag sen jag fick mig något, och det börjar bli lite frustrerande. Men bara för det så betyder det inte att jag tar första bästa.
Jag har en viss person i tankarna. Och det verkar som han avstår från sex med mig för att han är rädd att såra mig.
Och det är ju inte första gången en kille gör så.
Men jag förstår inte problemet. Jag kan väl ändå välja själv..eller?!

Och eftersom han ändå vart ärlig med hur han vill ha det..så gör han inget dumt genom att sätta på mig när jag så snällt ber honom om det.
På lördag åker han utomlands och jobbar och kan bli borta i några veckor. Jag vill inte vänta så länge.

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: kusin Stefan

i värsta fall får du la köpa en dildo eller nått haha:P

2009-03-19 @ 11:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0