Ja,vad gör man?

Sitter just nu och pratar med Henke på msn. Försöker hjälpa honom med hans Explorer som inte vill funka som den ska.
Vet inte vad det är för skit på tv:n..men den är igång ialla fall.

Tänka sig..just nu är jag hemma. Och mina bebisar springer omkring och busar.

Annette. Jo det är la lite du som fått in mig på dvärgpinscher. Men inte riktigt. Jag blev så sugen på att skaffa hund när jag va med Zandra och hämtade Leo. Men känner att jag inte vill ha en stor hund. Och uppfödaren hade en liten dvärgpinscher. Hur söt som helst.

Jenny. Jag ska hjälpa dig någon dag. Ska visa hur sidan funkar.
Angående katten. Tack! Men hon får inte flytta så jag inte kan komma och hälsa på henne. Det är förresten Gumman,en av "ungarna". Hon är 1år.
Men jag hoppas få ny lägenhet snart. Och att hon trivs bättre i den. Så jag är inte riktigt redo att släppa henne än. Bara så du vet. :D

Men men..nu ska jag änna sluta skriva. Vet ju inte vad jag ska skriva ändå ju.

Jo, jag ska antagligen på KN på lördag.
Någon som vill hänga med?

Kramar

Kommentarer
Postat av: Dataingenjören

Felet skulle ju kunna vara att killen använder explorer. firefox ffs! eller varför inte opera?

2009-03-04 @ 23:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0