Kyckling&Potatis x2

Idag har jag jobbat-

Sen träffade jag Zandra. Hon åkte med mig hem.
Och söt som hon är började hon plocka när hon kom in. Sen hittade hon en ny bästa vän hemma hos mig med.
Min dammsugare :P
Så tackar så hemskt mycke för hjälpen.
Du får snart komma på besök igen så att jag kan få ordning på mitt hem :D
Är så jäkla kass på det själv. Känns som jag inte kan få ordning. Klart det är fint hemma när jag väl städar som en tok..men gömmer ju det mesta. Så det är la lite fusk kanske. Men men.
 Sen käkade vi kycklingfile med potatisgratäng. Väldigt gott.
Efter det så åkte vi hem till Zandra där jag nu sitter.
Och har precis käkat sen middag. Kycklingvingar med ugnsstekt potatis :D
Underbart gott.

Nu måste jag försöka sova. Ska upp tidigt imorgon för att jobba. Men sen är jag ledig fre-mån. Ska bli skönt.

Natti Natti!
Kramar

Ps.Helen.Jag ska fixa lite mer med sidan någon dag. Så den kommer ändras lite mer.
och Johan..jag ska försöka göra det lättare även för dig .men ge gärna lite tips :P

Kommentarer
Postat av: Shhiva

vill bara påpeka att varje gång jag går in på din sida så kommer det upp en till sida.. ungefär som ett pop-up.. ingen annan blogg, bara din.. har du virus på din blogg???



härligt med ledighet :)

2009-03-06 @ 07:51:55
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0