Måndag..trött..migrän...mm

Jag har haft trevlige OCH snygge killen här över natten. Han är väldigt mysig och gosig också. Hoppas han inte blev ledsen nu. Det låter kanske inte så manligt...men jag uppskattar dom sidorna hos killar..så för mig är det en komplimang.
Och nej...vi älskade inte passionerat denna natten heller. Och jag har inte bråttom.


Idag är det personal möte på jobbet. Jag vill ju såklart gå. Men min migrän är inte att leka med när den sätter igång. Just nu är den snäll..men jag vet hur den blir senare. Så vet inte om jag ska ringa och säga att jag inte kan komma på mötet. Men får gå in i duschen nu vilket fall. Huvudvärken kan bli bättre av det.

Sen alla tjejor. Nu är det verkligen se men inte röra som gäller . Kusin Stefan har förlovat sig.
Grattis Grattis till er båda!!
Och även till Moster H,som antagligen är väldigt stolt.

Men kära Mostrar och Mamma. Ni lär få vänta ett tag på mig i denna frågan med. Har fortfarande ingen att förlova mig med. Men har inte bråttom heller.Sen har jag ju sagt..ska ALDRIG gifta mig..
Fast en liten hemlis...av någon anledning fantiserar jag om mitt eget bröllop med jämna mellanrum. Och blir det ett bröllop..så ska det vara pampigt annars får det vara.

Men nu har jag lite att göra!

Pussar och Kramar

Kommentarer
Postat av: Moster Helen

Jajamän, men jag tror att du också jobbar på det?!

Kram Helen

2009-03-09 @ 20:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0