Morron-frill och blåsväder..och hundslem

Ingen idé att fixa håret idag känns det som.
Men solen skiner och när man står i lä så är det skönt.

Zandra´s lilla leo håller på och biter i kläder och slemar just nu. Så har fina slem fläckar på tröjan. Tur är väl att det är lätt att tvätta bort. Men fan vad vassa tänder dom har när dom är små.
Men likväl är han så himla söt,svårt att bli sur på honom.
Inatt gjorde jag något Zandra inte är ett stort fan av. Jag lät Leo sova med mig. I början va han jätte mysig och pussades och gosade. Men sen började han bita i mitt hår och mina öron. Hade det vart Patrim som nafsade mig i öronen hade det vart lite mer sensuellt.:D
Till slut fick jag lägga huvudet under kudden. Och Leo la sig och sov.

Kände mig ju ganska bra igår. Men idag är jag tillbaka till samma tillstånd som i söndags.

Fan vad jag vill åka utomlands. Satt och kollade på sista minuten innan. Hade jag haft tid och möjlighet så hade jag åkt direkt. men hoppas kunna åka till sommaren.
Någon som har ett bra tips på resmål? Vill att det ska vara lugnt,men ha ett rikt nattliv. Det ska inte vara för dyrt. Ha mycke kultur.Och inte ligga på andra sidan jordklotet(alltså inte Asien eller USA då). Helst inom Europa.
Tacksam för alla tips jag kan få.

Men nu ska jag på toa,umgås lite mer med Zandra och sedan duscha.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0