Så himla sugen...

..på allt just nu.

Är sugen på godis,mat,sex,mys osv. Är sugen på det mesta...utan att egenligen veta vad jag är sugen på.
Lite tröttsamt.
Men snart är jag nog trött nog för att lägga mig och sova.

Jag och Zandra har vart ute med Leo för typ 1,5timme sedan.Och kollar nu på CSI. Handlar om någon tjej som blivit nertrampad av en häst..eller har hon?
och någon deprimerad knarkare som dom hittat död mitt i ingenstans. Vet itne om jag missat själva poängen än.-..för nu är det reklam.

En sak jag inte fattar är..Varför är jag attraherad av han i Ladbrookes reklamen? Han är la inte speciellt snygg?
Men men.

Fan vad jag skulle vilja ha mer pengar..och så skulle jag vilja ha semester..inte för att jag itne vill till jobbet..utan för att jag är sugen på att åka till Pennybridge. Har några stycken som jag skulle vilja hälsa på. Sandra,Patrik1 och Patrik2(Trevlig och Snygg)..Patrik2 är där och jobbar nu. Vet inte hur länge han blir kvar där. men jag saknar honom redan. Men det är inte direkt ömsesidigt...tror jag inte ialla fall.Men sen är jag inte känd för att ha tålamod i sånna här situationer.

Nu ska jag avsluta och slappa lite till innan läggdax.

Pussar och Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0