Vet faktiskt inte...men tror det kan vara så här.

Shhiva.Jag har gått in på min sida från andra datorer och aldrig vart med om någon pop-up.
Kanske kan vara min "mp3"-spelare. Tror den använder sig av Flash. Som du inte vill installera på din dator. Har jag för mig :P

Hinner tyvärr inte skriva mer just nu. Måste fixa massa saker innan jag ska möta Johan istan. Vi ska hem till han moster..fast det är itne hans moster som har lägenheten i helgen..utan hans syster. Vi ska käka gott och spela sällskapsspel :D och s¨klart slinker det nog ner lite alkohol med :P

Men nu måste jag ialla fall in i duschen!!

Ha en bra fredag kväll!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Shhiva

fast det är bara på din sida det händer.. inte på andra bloggares som också har mp3 spelare..



så det måste vara nått annat.. :)



Hoppas du har/haft en underbart trevlig fredags kväll! :)

2009-03-07 @ 21:58:51
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0