Zandra´s taco-lasange...mums

Nu sitter jag i Zandra´s kök. Man kan nästan tro att jag flyttat in här.
Och man skulle kunna tro att denna bloggen ät tillägnad henne..och det kunde den mycke väl vara..min underbara BigMac.

Jag klantade mig precis och nästan allt som jag skrev försvann.

Men min dag har varit lugn. Min brukare har hund.Så jag får lite motion när jag jobbar med. Va ute på promenad i ca 1 timme i morse..plus några kortare promenader.Det är gött.

Förresten(mostrar/mammor blunda nu)..jag önskar mig en sex-gunga. 995kr på martinshop. he he.

Imorgon ska jag fika med Ela. Och efter det ska jag med Zandra och hämta Leo :D
Och på tisdag är det dax att jobba igen.

Men men nu ska jag änna vara lite social.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag vill med ha den gungan.. fast jag tvivlar på att taken i dessa hus håller för den.. så jag måste flytta först.. sen kan man sätta upp leksaker i sovrumstaket.. :) haha

2009-03-01 @ 21:29:24
URL: http://shhiva.blogg.se/
Postat av: kusin stefan

hehe nice de villa jag me ha hehehe

2009-03-01 @ 23:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0