Glömmer alltid sätta på ljudet

Glömmer alltid att sätta på ljudet på morgonen. Så missar oftast minst ett samtal.
Men men.

Intervjun i tisdags gick bra. Så nu är jag inskriven i ännu en vikarie pool.
Idag ska jag kopiera lite papper o lämna in hos soc. Det sköna denna månaden är att jag inte behöver någon hjälp av soc denna månaden. Men måste lägga undan pengar till nästa månad. Hade ett ganska stort öcverskott denna månaden. Fick ju lite pengar fr A-kassan.

Sen ska jag träffa moster en stund. Och så ska jag hjälpa Ko att färga håret idag med.
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda.
Mår la sådär idag så får se vad jag orkar med.

Men ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0