pust och frust

Idag är jag tröttare än jag vart på länge. Känner mig inte helt hundra idag. Men det har jag inte gjort på ett tag iofs.
Och det gör mig himla trött.

Just nu sitter jag hemma vid datorn,sneglar på Våra Bästa År och ser ut som en zombie.

Tycker att Jenny ska komma hem nu,så att jag har någon att tjöta med.
Har lite dilemman i huvudet igen. Försöker smälta och acceptera en sak jag fick veta härom dagen.

Fick brev fr AF nu. Måste på möte på måndag,kommer jag inte på det så skriver dom av mig fr arbetslöshetskassan eftersom jag inte kunde komma på förra mötet pga jobb. Men det är himla typiskt att det ska vara möte för delegering samma dag. Om jag inte minns fel. Hoppas att det inte är samma dag,för det börjar samma tid nämligen :/
Får kolla upp det.

Ha en bra dag!
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0