2 matcher jag hade viljat gå på

Hade viljat gå på GAIS-IFK. Mest för att reta Varulv lite. Han är GAIS fan. Och jag är egentligen inget fan av något. Inte så intresserad av fotboll. Men om jag ska hejja på något lag så blir det IFK. Uppvuxen med det.

Sen hade jag viljat gå på hockeyn med. Hade jag kunnat också. Om pappa inte hade tackat nej till biljetterna.
Hockey är betydligt mycket roligare att kolla på.


Nu sitter jag hemma hos pappa. Vart här sen jag kom hem från jobbet. Rätt skönt faktiskt.
Ska möta Zandra ca 19.30 och gå på promenad.Ska bli skönt att snacka av sig lite.

Gjorde en sak idag som jag inte riktigt vet om det var bra eller dåligt. Tog kontakt med en kompis jag inte pratat med på ett tag. Vilket berodde på att vi typ blev ovänner. Måste erkänna att jag har saknar honom ibland. Och gärna börjar umgås med honom igen. För vi hade kul ihop.
Nu undrar ni vad som är så dåligt med detta. Jo,jag blir en helt annan person efter ett tag när vi umgåtts. En person som verken han eller jag tycker om. Och jag vet inte vem det där andra "jaget" är,och hur det kommer sig att detta "jag" kommer fram när jag är med honom. Men men.. får se vad som händer.

Imorgon kommer Varulv antagligen och käkar middag med mig. Tänkte ägna dagen åt att städa. Kanske t o m fixar mina kläder. Vilket skulle vara himla bra. Ska ta och se till så lillebror J hjälper till och slänga min reklam med. Är så jäkla kass på att slänga den. Så har ca 5månaders reklam hemma,som ska slängas.
Kanske t o m möblerar om lite. Kanske ställer tv:n i mitten av rummet på nåt sätt så att man kan kolla på den utan förstoringsglas.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0