God Morgon

Har sovit så gott...flera ggr under natten. Somnade först i soffan när jag och Patrik kollade på Gladiator. Sen gick vi och la oss i sängen. Och kl. 3 väckte han mig..då skulle han gå. Jag gick upp och vinkade av honom. La mig och sov gott igen. Sen vaknade jag vid 6.30 av katterna. Men somnade om gott, och nu är jag uppe.
Det finns inget direkt kul på tv. Typ bara tv-shop. Fast på 4an är det Nyhets Morgon,dom är i något hus i Stenkullen som har en rätt intressant historia.

Ikväll ska jag på fest hos en kompis. Tänkte klä ut mig. Skulle vara kul. Händer inte så ofta längre.
Blir nog till en liten älva :)

Nä,nu ska jag hitta på något annat.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0