Hejja Frölunda Indians

Vilken match det var idag. Grym som fan :D

Första perioden var la inget speciellt. Dom slog mer på varandra än spelade. Men den slutade med 1-1.

Andra perioden började actionladdat. Frölunda gjorde 2 mål under de första 2minuterna. Sedan fortsatte det bara.
Action resten av matchen. Andra perioden slutade med 4-1.

Tredje perioden var nog den med mest action. Massa fighter. Och 2 mål på kort tid. Efter 6-1 målet var det riktigt laddat. Massa handskar och hjälmar som slängdes av. Och 2 matchstraffar delades ut. Plus utvisningar.

Himla grymt. Så SKA på nästa hemma match mot Modo 29/10. Nu har jag fått smak på hockey igen.

Igår så åkte jag och fikade med Björn på Café Skåne. Efter det åkte vi hem till honom och kollade på film. Men jag somnade efter typ 40min. Fick ta sängen medans han tog soffan. Så snällt av honom.

Har även hälsat på farmor och farfar. Dom var hundvakt åt världens goaste hund. Han skulle ligga i mitt knä hela tiden.Och så fick jag julgardiner med. Alltid bra att ha.

Men nu ska jag lägga mig. Ska upp om 7timmar igen.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0