Sorry

Har inte uppdaterat sen förra veckan. Dåligt av mig.

Men har jobbat hela helgen,och igår hade jag en del att göra och var knappt hemma.

Skulle lämna in min månadsansökan hos Socialen. Och när jag kom dit visar det sig att dom slutat kopiera.
Och det skulle jag tydligen ha vetat om eftersom det stod en lapp i väntrummet. Men jag går ju inte dit mer än nödvändigt. Hade gärna sluppit gå dit över huvudtaget. Men man har ju räkningar som ska betalas och lönen räcker för tillfället inte till. Men men,hädanefter blir jag tvungen att kopiera mina papper innan jag går dit.
Himla snålt faktiskt.

Idag har jag jobbat. Det har vart en väldigt lugn dag. Både skönt och jobbigt. Blir lite rastlös när jag inte har något att göra.

Skulle haft besök idag. Men planerna blev ändrade,så nu vet jag inte vad jag ska göra.
Får la försöka njuta av ledigheten. Imorgon ska jag upp och jobba igen.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0