Stormig lördag. Och seg i huvudet

Idag har jag vart på dop. Vilket var väldigt fint. Lilla Ebba har blivit riktigt stor nu...mot vad hon var sist jag såg henne. Efter dopet stack jag hem till Varulv,här jag nu sitter och skriver.

Vädret är himla tråkigt idag..med. Och mitt huvud slutade fungera på vägen hem från Lerum.
Några arbetskamrater ska på karaoke bar idag.och jag hade gärna hängt med. Men kroppen orkar inte. Och plånboken tillåter inga utekvällar denna månaden. :(

Jag är hungrig,men orkar inte ta mig hem och fixa till mina tacos. Sen är jag sugen på andra trevligheter med. Men att få en kille från datorn är inte speciellt lätt. Så får nog klara mig utan det med.

Jenny. Inga problem vet du. Och promenad får det bli nu snart tycker jag. Vi får hoppas att vädret blir lite mer promenadvänligt snart igen. Måndag ska tydligen va OK väder. Kan ju höras av då.
Och boken jag läser heter "Sanningens svärd- Sökaren". Det är första boken i en fantasy serie.

Nä, jag ska la försöka mig på att gö något nu iaf. Inte bara tråka framför datorn.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0