Bara att gå upp och jobba..

I morse ringde dom fr jobbet kl.7 och behövde ha in en vikarie. Så det var bara att gå upp.
Så jobbade 4 timmar. Fick gå till helt nya personer idag. Men det har gått jätte bra ändå.

Det är himla jobbigt att ställa om sig så tidigt på morgonen. Va inte alls beredd på att dom skulle ringa in mig.
fast det är alltid gött att jobba och tjäna lite pengar.
Det resulterar ju att man är väldigt trött...och man får ändra sina planer lite.

Nu ska jag kolla igenom lite papper...sen ska jag träffa Zandra tror jag. Hon ringer nog när hon slutat jobbet,vilket hon gör precis nu,om hon inte behövt jobba över.

Vill ha massage med. Någon som kan tänka sig att hjälpa mig med det?

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0