Dagens hatobjekt: Stress



Hatar vekligen stress.
Och idag blev en stressig dag. Vilket skulle undelättas av att pappa körde mig hem till Annette innan jobbet,så jag kunde fixa med kaninen. Men det blev lite fel,och vi är tvugna att ta det efter jobbet. Så hoppas att den som matade honom igår gjorde det lite senare och att han fick mycket mat.
Men kan inte göra så mycket åt det. Men iofs vet jag att han egentligen skulle klara sig utan mat till imorgon. Men det känns ändå dumt eftersom jag lovat att ta hand om honom.
Skönt att Annette kommer hem på lördag.
Hoppas hon köpt något fint till mig :D

Börjar jobba om 2timmar,så kan ju stressa ner lite nu. Förhoppningsvis.
Och så får vi hoppas att det blir en lugn kväll på jobbet. Slutar kl.22. Och så får jag fixa med kaninen. Sen får jag hoppas att jag kan somna direkt. För jag ska upp o jobba imorgon. Och börjar 7.30.

Men det kommer att gå bra. Men känner mig redan helt slut.

Efter jobbet imorgon så ska jag hem till Anders och piska mattor eller tvätta fönster. Så guuu va skönt jag kommer somna på fredag. Sen får vi se hur helgen blir. Men jag och Issa pratade om att ta en drink hos mig. Så blir la till att städa på lördag.


Ha en bra dag. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0