Dagens lir: World of Warcraft

Jag är ingen WoW-nörd. Inte ens i närheten. Jag har ingen gubbe som är över lvl 20 på mitt account.

Jag spelar så sällan så jag påbörjar ofta en ny gubbe vid varje inloggning,ca var 3-4månad. Och lvlar den tills det är dax för nästa paus. Och dom brukar hamna på ca lvl10 innan jag hittar nåt annat roligt att göra.

Men de senaste har jag lvlat upp 2 gubbar till ca lvl 10 under ca 8timmars spel.
Och det är långsamt för många. Men för mig är det rätt snabbt.
Här har ni några bilder på mina fina gubbar.

Level 8 Hunter Blood elf


Level 9 Hunter Draenai


Level 18 Hunter Draenei


Level 8 Druid Night elf

Som ni märkt så gillar jag hunter. Efter level 10 är det enklare.Man har sitt pet och bara står på avstånd och skjuter pilar :D
För den som är intresserad av spelet.
Och är det någon som är nyfiken på att börja spela,så har jag iaf 3st gäst pass. Så att man kan spela i 10 dagar bara för att se vad man tycker.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0