Fan vad kass jag är

Skriver ju nästan aldrig längre. Iofs så händer det ju inget speciellt i mitt liv just nu.
Jag jobbar och umgås med Zandra eller Varulv..typ.
På torsdag åker jag till Norge. Ska hälsa på en kompis där. Ska bli kul. Men tåg resan tar sin lilla tid. Åker fr Gbg 17.45 och är framme dit jag ska kl.3.25. Men byter tåg i Oslo,där jag även får vänta i en timme.

Jag och Varulv har pratat om att åka till Dublin sista helgen i November. Men då gäller det att vi har någonstans att bo. För det har jag verkligen inte råd med. Hotell alltså.
Tänkte dra med honom på Guiness bryggeriet, och till det gamla fängelset och en pubrunda såklart.
Men vi får se om det blir av. Hittade nämligen billiga biljetter fr Sthlm med Ryanair. Och så hittade jag billiga tågbiljetter till Sthlm med. Men det måste ju beställas så fort som möjligt,så priset inte går upp.

Idag har jag ont i nacken och mellan skulderbladen. Och huvudet känns helt borta. Är la vädret.

Får se om jag skriver lite senare.


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0