Folia betyder blad på latin...

Att bero på ingenting :P

Någon som är intresserad av vad jag gjort i helgen?
Ääh,skiter i att vänta på svar,för jag kommer skriva det ialla fall.

Fredag. Jag jobbade till kl.14.30,sen kom Anders och hämtade upp mig och vi stack hem till honom och fixade.
Efter det så kom Marcus och hämtade mig och vi stack hem till Patrik. Där vi kollade på Män som hatar kvinnor. Himla bra film faktiskt. Helt klart en film värd att rekommendera.
Den är spännande,hemsk och rolig. Noomi Rapace gör rollen som Lisbeth så himla bra. Plus att hon är jäkligt snygg i denna filmen med. :D

Kom isäng vid kl.2..somnade vid 3. Vaknade 3 ggr av Patriks telefon innan det var dax att gå upp..kl.5.15.

Lördag. Kom hem kl.8 på morgonen. Skulle försöka somna men kände ingen direkt ro. Så gick upp till Zandra och käkade frukost. Sen gick vi ner till torget och fixade lite småsaker innan Zandra började jobbet. Då stack jag hem och satte mig och spelade WoW fram till Anders kom hit vid 19-tiden. Sen fick jag besök av en gammal skolkamrat/granne..Richard. Vi tjötade och när han gick hem satte jag o Anders på Harry Potter och Phoenix ordern. Jag somnade la 1 timme in i filmen. Vaknade och sa "hej då" till Anders..och somnade om i soffan. Vaknade igen vid 1 och gick in o la mig i sängen.

Och nu är det Söndag. Solen skiner och det blåser. Men får njuta av ljuset. För om några timmar börjar det säkert regna.
Idag fyller Zandra´s gubbe år. Så ska upp sen och käka bullar :D
Tänkte jag skulle köpa nåt litet till honom med. Ska se om Zandra vill följa med till torget sen...när hon vaknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0