Gött med mat

Idag är jag hemma från jobbet. Vaknade med ont i halsen och världens täppa i näsan. Vilket för stunden känns ganska okej.

Har vart på reningsborg med Varulvs mamma. Det är en second hand grej,som är öppen på lördagar.
Köpte mig 4 fantasy böcker. Fast det var första och andra boken i 2 serier jag inte läst. Och så började jag läsa på den ena och märkte att jag kollat lite på en tv-serie som liknade denna berättelsen. Och det visade sig att tv-serien var baserad på denna bok-serie. Lite kul. Legend of the seeker heter tv-serien. Men böckerna kallas Sanningens svärd/Wizards first rule.

Efter det så åkte vi och lämnade av Varulv och hans bror hos deras morbror,och stannade på en kopp kaffe.

Och nu är jag hemma och ska käka mat.

Efter det är det dax att gå o möta Zandra på jobbet. Borde väl ta det lugnare. Men jag har inte stressat något alls idag. Vart skönt att slippa sitta hemma bara.

Annars har det inte hänt så mycket sen sist. Jobbat och vart på möte.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0