Været kunne vært bedre

Det är molnigt just nu. Kanske inte det ideala vädret för en tur.
Sen känner jag mig inte helt hundra idag heller. Vad tusan är det för fel på mig?
Huvudet känns tungt idag med,men har inte direkt ont.
Axlarna och nacken känns "sega". Eller hela kroppen känns seg.
Sen har jag varit så jäkla godis sugen hela helgen. Hade det inte vart så dyrt med godis här,så hade jag nog suttit och käkat det hela tiden.
Igår somnade jag en stund i soffan innan jag gick och la mig i sängen.
Vi kollade på "Terkel i knipe". Ganksa kul faktiskt. Ingen direkt barnfilm,även om det ser ut som det. Se den :D
Nu blir det frukost och första ciggen för dagen.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0