Avatar och middag

Jag och min kompis är säkert dom enda som inte sett Avatar(3D),så detta ska vi göra imorgon.
Jag som avatar :P not that hot
Efter bion blir det god mat på någon restaurang i stan.
Kom gärna med tips!!! Och Shhiva, Bamboo vill jag inte gå till. :D

Jag vill tipsa om en oerhört god glass. Citronlakrits. Den kommer det ätas massor av i sommar.
Sen tyckte jag att Rivstarts vinnar glass lät himla god, hallon sorbét med krossad turkiskpeppar. Så den ska prövas.


Onsdag ska jag antagligen gå o se Clash of the Titans* med CC. Även den i 3D.
Det är himla skillnad på dagen 3D och den dom försökte sig på i Gevalia reklamen för si sådär 10-15år sen.
Och snyggare glasögon med. 

Snart kommer en kompis över för att ta en cigg :P
Ska la kolla nån serie eller spela lite Reavenhearst* innan jag somnar.
* Klicka för trailer.
Sov gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0