Lösögonfransar..inte det lättaste

Köpte lösögonfransar..ville vara extra fin idag. Av ingen direkt speciell anledning. Ibland vill man bara vara lite
extra fin..för sig själv :D
Fick ordning på dom tillslut. Men fan va jobbigt det kan vara. Va lättare med mina långa rosa/lila jag hade på maskeraden. Men men..så kan det vara.


Snart blir jag hämtad av en kompis. Då börjar färden uppåt i landet.
Ska bli kul att träffa min kära Natha. Och även resten av dom jag känner som ska komma.

Är lite rastlös eftersom jag redan är färdig. Är lite hungrig med. Men det tänkte jag fixa på vägen.

Nä får la försöka få tiden att gå genom att göra något..men vad..jag kommer säkert på något :P

Ha en bra kväll/helg!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0