Måste ha tappat många speglar...

....Med den oturen jag har när det kommer till kärlek. Antingen är personen jag är intresserad av inte intresserad av mig på samma sätt..eller så är inte jag intresserad. Lite av en ond cirkel.

Som folk i min omgivning förstått så har jag fattat tycke för en grabb.Och jag har tillåtit mig själv att låta känslorna komma fram. Men det är ju såklart då det går åt fel håll. Det är då jag skrämmer bort pojkarna. Jag har ändå känt mig rätt trygg med denna killen. Han har gett mig uppmärksamhet,vart ärlig och framför allt, när vi ses är han himla go mot mig(kramar och pussar på mig) Han har fått mig att känna mig speciell.
Och det ha gjort honom extra speciellt för mig.
Men tur är väl att han är ärlig. Annars hade jag kanske blivit super kär och ännu ledsnare över det han sa igår.
Nu är jag mer förvirrad eftersom det kändes bra mellan oss.

Jag är la världens sämsta människokännare. Naiv och kanske t o m dum.

Men mitt slampliv är över i alla fall. Tänker gå i celebat. Sex får vänta tills jag hittar någon speciell,eller han/hon hittar mig. Och den dagen kanske aldrig kommer.

Ja, jag är negativ idag. Eller det är jag rätt ofta. I alla fall när det kommer till kärlek och förhållande. För så fort jag blir positiv så går det åt helvete.
Jag vet inte hur många gånger jag blivit sårad det senaste året. Jag kanske verkar ha lätt för att bli kär. Men så är det inte. Visst jag har lätt för att känna något extra för någon. Det där lilla extra som gör att man blir nyfiken och vill se vart det leder. Men kär,nej det tillåter jag inte mig själv att bli alltför lätt. Och jag har iofs inte gett pojkarna en ärlig chans. Förrän nu då. Och framför allt,jag har inte gett mig själv en ärlig chans
Vilket är både bra och dåligt. Det ger ett skydd mot att bli alltför sårad. Men det gör det svårare att komma någon vart på förhållande fronten. 

Jag kommer säkert sluta som "cat lady" i Simpson´s. Ensam,massa katter och en bitter fitta utan dess like.

Kommentarer
Postat av: Tina

Du är redan en "crazy cat lady".. Men kom ihåg att Love comes to those that dosent need it! puss

2010-04-28 @ 11:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0