Mina katter= Data hackers

När jag kom hem nu. Så ser jag att msn är igång. Vilket den inte va när jag gick hemifrån.
Inte ens msn fönstret va öppet. Så på något vänster har dom lyckats starta upp den o sen logga in mig :S
Och det är inte första gången dom lyckats göra saker med min dator. För nåt år sen så lyckades dom ändra bildupplösningen så att den va inställd på typ 'blind' . Allt var enormt på skärmen. Och jag fattade inte vad dom hade gjort. Så fick lite problem med att ändra tillbaka.

Om det inte va katterna denna gången så är det la nån annan som hackat sig in på min dator,vilket inte är lika kul däremot. Så jag kör på katterna så länge ;)

Ska se till att ALLTID stänga locket på datorn hädanefter. 

Nu blir det lite mer Torchwood och sen sova.
Imorgon ska jag möta CC istan och efter det ska jag hem till en kompis,käka god mat och såklart umgås med han och hans familj.
God Natt!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0