Nu var påsk helgen över

Har haft en jätte trevlig påsk. Inte speciellt mycket påskfirande.

Har haft en kompis fr Malmö på besök. Vi slappade och pratade mest. Men va även ute i lördags.
Och min kära Big Mac med plusmeny va med och dansade.
Men fattar fan inte hur vissa människor är funtade.
Trots att B sa att han va gift med Big Mac för att killarna skulle ge sig. Så va dom på henne ändå. Och hon är även höggravid. Så hur tänker dom egentligen?
Att dom går på mig trots att jag säger att jag är upptagen...kan jag förstå. För jag hade ju ingen pojkvän med mig. Och inte heller en bulle i ugnen som kunde vara ett tecken på att jag va upptagen.
Big Mac är jätte vacker. Men ett nej är ändå ett nej..tycker iaf jag.

Igår åkte jag hem till CC kollade på Baise-moi. Himla speciell film. Lite av en porrfilm med handling.
Handlar om 2 tjejer som åker runt och mördar folk. Om ni inte sett den och vill se en porrig skjuta skjuta film,så se den :D (Tryck på namnet för att se trailer. Eller tryck här för imdb)

Hittade även lite gamla bilder på mig själv med långt hår. Inte äkta,men ändå långt :D

Ska man satsa på långt igen kanske?

Hoppas alla haft en bra helg!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0